SERVIS
V našem servisním středisku poskytujeme revize a servis svařovacích strojů.
Pravidelná revize svařovacího stroje je zkušební postup potřebný k ověření jeho funkčnosti na základě požadavků příslušných předpisů (např. TPG 921 01).
Běžná doba revize je 10 pracovních dnů a v jejím rámci je prověřována funkčnost všech základních funkcí stroje a porovnávána s požadavky pro danou oblast použití.
V rámci Základní revize se provádí tyto kontroly:
Základní stroj
- Kontrola stanoveného průtahu.
- Kontrola rámu na zkroucení.
- Přezkoušení pasivních odporů
- Zkouška udržení tlaku
- Snadná pohyblivost upínacích čelistí
- Kontrola vodicích elementů a upínacích prvků
- Kontrola upevňovacích dílů
- Kontrola souososti trubek
- Kontrola redukčních čelistí
Nahřívací zrcadlo
- Přezkoušení funkčnosti
- Kontrola regulace
- Kontrola povlaku PTFE
- Přezkoušení elektroinstalace.
Frézovací systém
- Kontrola řetězového náhonu
- Kontrola ložiskové vůle
- Kontrola uhlíkových sběračů
- Kontrola elektrické instalace
- Kontrola nastavení nožů
- Kontrola řezného výkonu
- Ověření lehkosti chodu
- Hydraulický systém
Hydraulický systém
- Přezkoušení manometru
- Kontrola olejoznaku
- Přezkoušení elektrické instalace
- Přezkoušení na těsnost
- Ověření lehkosti chodu
- Zkouška udržení tlaku 100bar/1h
- Kontrola ventilů
Přezkoušení funkce
Kontrola přítlačného tlaku, zkušební svar
► Pokud svařovací zařízení vyhoví, je na jeho základní část umístěna revizní známka a vystaven protokol s platností omezenou dobou trvání revize (1 rok). V případě negativního výsledku je zákazník seznámen s předpokládaným rozsahem oprav potřebným ke splnění kritérií revize a pokud akceptuje rozsah oprav a předpokládanou cenu, je provedena oprava v našem servisním středisku. V případě opravy se lhůta provedení revize prodlužuje na dobu nezbytně nutnou pro její provedení (popř. zajištění náhradních dílů). V případě mimořádných okolností se konkrétní podmínky řeší písemnou dohodou.
Provozní doba:
pouze po předchozí osobní, telefonické nebo e-mailové objednávce:
Po - Čt: 7:00 - 12:00 13:00 - 16:00
Pá: 7:00 - 12:00
Telefon: +420 732 465 593
e-mail: servis@uno.cz